Lilypie Second Birthday tickers
Διεθνής αναγνώριση!



Προφανώς θα αναρωτιέστε όλοι που χάθηκα…

Κυρίες και κύριοι, σας ζητώ έστω και εκ των υστέρων συγγνώμη, αλλά οι εξαιρετικά σοβαρές υποχρεώσεις μου, δεν μου επέτρεψαν να είμαι μαζί σας το προηγούμενο τρίμηνο. Ξόδεψα ένα μεγάλο διάστημα από τον πολύτιμο προσωπικό μου χρόνο για… το καλό της χώρας!

Όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας παρακάτω, τους τρεις προηγούμενους μήνες, κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες, οργώνοντας κυριολεκτικά τον πλανήτη, προκειμένου να συνεισφέρω κι εγώ με τις λιγοστές μου δυνάμεις στην προσπάθεια να απεγκλωβιστεί η χώρα μας από τη δίνη των κακών που την έχει βρει, από τα ξένα Κεφάλαια, τους Κερδοσκόπους και τις Διεθνείς Χρηματαγορές.

Με υπερηφάνεια λοιπόν σας παρουσιάζω μία πρόσφατη συνέντευξή μου στον Larry King, στην πιο δημοφιλή εκπομπή του CNN, όπου αναλύω διεξοδικά τις απόψεις μου για το οικονομικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας.

Φυσικά για δική σας διευκόλυνση, τα λόγια του αγαπητού Larry, είναι μεταγλωττισμένα. Τα δικά μου τα άφησα αυτούσια φυσικά. Πιστεύω ότι λίγο ή πολύ, όλοι θα καταλάβετε αμέσως τι ΑΚΡΙΒΩΣ εννοώ με αυτά που λέω!

Απολαύστε
:

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
25 Responses
  1. Για το Παλαιστινιακό και την Αρμενία ούτε λέξη...

    Πουλημένε δημοσιογράφε!

    (Άστους καλή μου... θα μας τα ξαναπείς εσύ ολοκληρωμένα)

    Ε...χμ...χμμμ... ΧΜ ΛΕΩ!

    Μετά από την απολαυστική ωστόσο συνέντευξη έχω ήδη προσαρμόσει τις θέσεις μου εφεξής για το παγκόσμιο γίγνεσθαι, το εγχώριο, τις λαϊκές αγορές και την κάμπια πεταλούδα στο νότιο τμήμα της Μαδαγασκάρης.

    Σας ευχαριστώ

  2. gravatar Naf

    αυτά κάνεις το βράδυ αφού σε βάλω στο κρεββάτι σου???και εγώ νόμιζα οτι απλά κοιμάσαι!!!
    απο αύριο θα κλειδώνω την πόρτα...

    η μάνα σου

  3. gravatar Ανώνυμος

    αχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααχαχαχαχα

    Ρε πουλημένο δημοσιογραφικό τομάρι, γιατί έκοβες συνέχεια τον ειρμό των σκέψεων του σοφού παιδιού; Γιατί μόνο στο τέλος το άφησες να πει ολοκληρωμένα ότι και για όλα τα προηγούμενα, στα πάντα όλα, τον αλέφαντο προτείνει και πιστεύει σαν λύση;

  4. Πές τα καλή μου! Ο δημοσιογράφος απελύθη ή ακόμα ασκεί το επάγγελμα? Να ξέρω δηλαδή, έχω κάτι γνωστούς στο Αμέρικα, να τον ξαποστείλουν!

  5. Τέλειο!! Περιμένω με αγωνία την επόμενη συνέντευξη!!

  6. Ευτυχώς, ο Λάρυ πρόλαβε να σας γνωρίσει πριν βγει στη σύνταξη!!!
    Μωρέ καλά του τα 'πατε!!! Σας βγάζω το καπέλο!

    υ.γ. παρακαλώ να μεταφέρετε στον μπαμπά σας αυτό "ειστε θεόμουρλος"!! (ξέρει αυτός!) :)))

  7. χειροκροτεί και ο μόμπυ!
    εύγε ναφσπάκι!
    και στο επόμενο με εικόνα! :))

  8. Από μικρό κι από τρελό...

    (όλοι φαντάζομαι καταλαβαίνουμε στην προκειμένη περίπτωση, ποιος είναι ποιος!)

  9. Το τι γέλια έκανα δεν περιγράφεται!
    Να'σαι καλά κουκλίτσα μου και να σε χαίρονται ο μπαμπάς και η μαμά!

    Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις σου. Και ξέρεις τι δύσκολος άνθρωπος είμαι εγώ...

  10. Εύστοχη όπως πάντα αγαπητή μου! Σωστά έθεσες το θέμα! Ελπίζω και το στυλιστικό σου κομμάτι να ήταν ορθό, γιατί δεν είχα και εικόνα! Και καλά έκανες και ήσουν και επιθετική λίγο...του χρειάζεται του ραμολιμέντου.

    Υ.Γ. Τη μεταγλώτιση ποιος κύριος με ωραία φωνή την έκανε; Είναι ελεύθερος;

  11. Επειδή εγώ όταν ακούω λέξεις που έχουν να κάνουν με την πολιτική, κάτι παθαίνω, μου έμεινε μόνο το κομμάτι που μιλούσατε για τον Βαν Νταμ...
    Η κραυγή σας σ' αυτό το σημείο, αγαπητή miss Spy, ήταν όλα τα λεφτά!

    Τα φιλιά μου και τους χαιρετισμούς μου στην οικογένειά σας! :)

  12. Καλέ πιο ολοκληρωμένη συνέντευξη δεν έχω ξαναματακούσει!! Επιτέλους κάποιος που τα λέει έξω απο τα δόντια! Που λέει ο λόγος δηλαδή... γιατί νομίζω πως δεν θα έχουν βγει ακόμα!!! Φιλάκια πολλά!!! :))

  13. την επομενη φορα να είσαι πιο αυστηρη με τον συγκεκριμένο κ. δημοσιογραφο μικρουλα μου.. αντεχει...

    φιλακια στα μαγουλακια

  14. Τι ωραία που τα λες... φτου σου κοπελάρα μου!

    :)))

    υγ. αν από τώρα δεν βάζει γλώσσα μέσα, όταν μάθει να μιλάει τι θα κάνετε; θα κυκλοφορείτε με ωτοασπίδες;

  15. Αχ κοριτσάρα μου εσύ!

  16. Ένα είναι βέβαιο, πλέον: Λάθος άνθρωπο στείλαμε στις Ευρώπες και τις Αμερικές για να αλλάξει το κλίμα και να ρίξει το spread...

    (ειδικά αν κρίνω από το πώς βαράει η νεαρά...)

    Για το Πρωτάθλημα, άστο καλύτερα. Πρόλαβε άλλος...

  17. gravatar elf

    Τι μωρό είσαι εσύ;!!
    Και τσαμπουκάς και θηλυκότητα
    και γνώσεις και νάζι
    και Αλμούνια και Αλέφαντος
    Λογική και Ευαισθησία!!!

    Πάντα τέτοια! Να μας βγάζεις ασπροπρόσωπους ως λαό και ως έθνος!
    Κι ας μην παίρνει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα ;-)

    ΥΓ Τα συγχαρητήριά μου και στον εξαιρετικό Λάρυ. Μεγάλη σας τιμή και επιτυχία, φίλτατε!

    (Δε θα μεγαλώσει αυτό το ζουζούνι; Όλα θα της τα πούμε! Να δείτε τι έχετε να πάθετε!)

  18. Meta to "h xroniki synexeia ws aitio kai aitiato kai h dynatotita apofyghs ths" den ekplhssomai ka8olou
    W !!! nai !!!

  19. Φιλενάδα τσα!
    Όπως είναι γνωστό είσαι η μέντορας μου, γι' αυτό κι εγώ σε ακολουθώ σ' όλα τα βήματα σου!
    Σε λίγο καιρό, μπορεί να βοηθάω κι εγώ τη μαμά να τρώει τα γλυκά που φτιάχνει, όπως κι εσύ. Προς το παρόν όμως είπα να ασχολειθώ κι εγώ με το βλογινγκ!

    Όταν μεγαλώσω, θα έρχομαι να σε παίρνω με το παπί να πηγαίνουμε βόλτα!

  20. Εντάξει "ασχολΗθώ" ήθελα να πω... γιατί έμαθα ότι έχεις αυστηρό μπαμπά στην ορθογραφία! :)

  21. >[Masterpcm]
    Καλά, ε!
    Πως με κόβετε; Κινητή εγκυκλοπαίδεια!


    >[Naf]
    Έχει και παράθυρο...
    (χι, χι, χι...)


    >[ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ' ΑΛΩΝΙ]
    Τι τα ψάχνετε αγαπητή μου;
    Τα μεγάλα εκδοτικά συμφέροντα δεν γνωρίζουν πατρίδες. Παντού τα ίδια γίνονται. Σάμπως ο Χαρδαβέλλας είναι καλύτερος;


    >[Gi Gaga Kouni Beli]
    Αν μπορούσατε να τον στείλετε να δουλέψει στο "Alaska Daily News" θα μου κάνατε μεγάλη εξυπηρέτηση.
    :)

  22. >[sadcharlotte]
    Τον έχετε ζορίσει κι εσείς;


    >[mamma]
    Ο μπαμπάς μου είπε να σας πω κατα λέξη: "θα πουλάμε σε DVD τις διαλέξεις της!"
    Εντάξει;


    >[Me:Moir]
    Ναι;


    >[Apos]
    Μην ανησυχείτε φίλε μου.
    Δούλευα υπογείως τόσο καιρό. Ο άλλος είναι απλώς η βιτρίνα...

  23. >[elf]
    Καλέ σε ποιον μιλάτε;
    :P


    >[So_Far]
    Ε, λογικό είναι.
    Εσείς είστε επιστήμων άνθρωπος!
    (θα εκπλαγείτε ειρήσθω εν παρόδω, με την ανάλυσή μου για το ασφαλιστικό...)


    >[Σούλης ο μεντεσές]
    Τι είπες ρε Σούλη;
    Με το ΠΑΠΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Και για ποια με πέρασες;
    Πάρε πρώτα καμιά Μερσεντέ, βγάλε κι ένα Ε9 κι έλα να το συζητήσουμε.
    (ζηλιάρη...)
    :))))))))))))))))))))))

    Χι, χι, χι...
    :))))))))))))))))))))))

  24. ΘΕΪΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΟΛΟΥΣ ...ντααααααντά... κοριτσάρα μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές